KELEBIHAN BANTAL LEYNA





Hai Assalamualaikum semua!!!

Lama sungguh tak update blog nie,hari ni kak shera free rasa nak share satu perkara dengan u olls.
First nak survey la bila kali terakhir dah korang tukar bantal,jawapan jujur yer setahun,3 tahun,5 tahun atau bertahun-tahun (jangan gelak yer ada yang tak pernah tukar dari zaman kawin sampai la anak 7).

Ok dah ada jawapan,sebenarnya bantal akan mula luput antara2-3 tahun selepas kita guna.Bantal yang kita guna ni akan menjadi tempat pembiakan bakteria da kuman dan secara tak langsung menyumbang kepada masalah kesihatan .Mahal macam mana pun bantal kita  beli tu sebaiknya kita buang bila dah tamat tempoh (expired)



Beberapa hari lepas akak ada terbeli (bukan kena paksa beli)bantal brand LEYNA rasa BEST dan GEBU lama-lama tersuka sebab ramai yang tanya beli di mana...?TERUS jadi AGENT jual

NAK SHARE KELEBIHAN BANTAL LEYNA


1)SARUNG BERCORAK MEWAH

Korang nampak kan luaran kejadian bantal LEYNA ni? Bantal bercorak mewah. Nampak eksklusif sangat. Material kain berkualiti tinggi. Tak panas dan sangat selesa sangat digunakan.


2) ISIAN YANG BERKUALITI TINGGI
Isian polyester fibre yang dipilih adalah jenis yang terbaik. Daripada pengalaman menjual bantal selama setahun, FLENAZ telah memilih kualiti polyester yang terbaik antara yang terbaik. Isian yang lembut dan gebu menjanjikan keselesaan untuk pengguna.



3) ZIP
Jarang kita jumpa bantal yang berzip. Bantal LEYNA FAVOURITE didatangkan dengan 'hidden zip'. Kesesuaian ketinggian ketika menggunakan bantal ini boleh dilaras mengikut kesukaan pengguna sendiri. Best kan?

4) BOLEH DIBASUH
Ya. Bantal ini boleh dibasuh. Pemilihan material yang terbaik dan sesuai membolehkan bantal ini 
mudah dicuci dan dikeringkan

Harga tak mahal hanya 
RM39 /1 biji  (SM)
RM150 /4 biji bantal (SM)

Kos Postage
RM10 1@2 bantal        RM15 2@4 bantal
POSTAGE SELURUH MALAYSIA

bit.ly/3ddi97D
bit.ly/3ddi97D
AGENT LEYNA AMPANG






Catat Ulasan

0 Ulasan